- theoblaauw Offline
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 06 aug 2009, 21:26
is dit schilderij een restauratie waard
Bericht door theoblaauw »Mijn vrouw heeft een schilderij dat altijd bij haar opa en oma hing. Het is een mediterraan landschap en linksboven zitten twee grijze / bruinachtige vlekken (waarschijnlijk vocht ?)
daarnaast zouden wij graag meer informatie willen over de schilder. Rechtsonder staat de naam en wij maken er zelf django, dianco of bianco van.