schilderij van Zwanenberg
Bericht door jdgreef »Hallo,
Een kennis van mij heeft een schilderij van Zwanenberg. Weet iemand meer van deze schilder/schilderij en wat het eventueel waard is?
Alvast bedankt voor de moeite.
Gr, Joep
Een kennis van mij heeft een schilderij van Zwanenberg. Weet iemand meer van deze schilder/schilderij en wat het eventueel waard is?
Alvast bedankt voor de moeite.
Gr, Joep