- hendrikwoldering Offline
Re: Onderzoeken van Gogh Museum
Bericht door hendrikwoldering »Hallo Philip,
Godzijdank heb je er in elk geval een h(eerlijk)
gevoel van zelfspot aan overgehouden en laat je zien dat een instituut als het VGM je met zijn
Uitspraken niet deert! Je hebt nu geleerd te relativeren en op jezelf te vetrouwen...in deze
affaire
Ga gewoon rustig verder met je belangrijke Onderzoekswerk om alles op een rijtje te krijgen
wat nodig is om aan te tonen dat het VGM ernaast zit.
De beide heren van Heugten en van Tilborgh zijn in principe persoonlijk aansprakelijk voor de
Uitspraken namens het VGM hun handtekeking staat
namelijk onder de brief waarin staat dat Het werk
stilistisch niet overeenkomt met dat van van Gogh daar komen ze nooit meer onderuit, Zelf denken ze waarschijnlijk dat het VGM ze wel steunt als het fout gaat , maar ze
hebben nog niet door dat als het zover mocht komen
ze net als in elk ander Megaconcern ze gewoon aan
de kant worden gezet alsof ze nooit hebben bestaan.
Waarschijnlijk denken de beide Heertjes?? dat ze van Woldering wel nooit meer iets zullen horen,
maar dan moet ik ze teleurstellen....het begint pas...
Philip
Hartelijk bedankt voor je informatie met betrekking op mijn aquarel/tekening van Vincent
ik zal het RKD binnenkort een bezoekje brengen.
groet
Hendrik
Godzijdank heb je er in elk geval een h(eerlijk)
gevoel van zelfspot aan overgehouden en laat je zien dat een instituut als het VGM je met zijn
Uitspraken niet deert! Je hebt nu geleerd te relativeren en op jezelf te vetrouwen...in deze
affaire
Ga gewoon rustig verder met je belangrijke Onderzoekswerk om alles op een rijtje te krijgen
wat nodig is om aan te tonen dat het VGM ernaast zit.
De beide heren van Heugten en van Tilborgh zijn in principe persoonlijk aansprakelijk voor de
Uitspraken namens het VGM hun handtekeking staat
namelijk onder de brief waarin staat dat Het werk
stilistisch niet overeenkomt met dat van van Gogh daar komen ze nooit meer onderuit, Zelf denken ze waarschijnlijk dat het VGM ze wel steunt als het fout gaat , maar ze
hebben nog niet door dat als het zover mocht komen
ze net als in elk ander Megaconcern ze gewoon aan
de kant worden gezet alsof ze nooit hebben bestaan.
Waarschijnlijk denken de beide Heertjes?? dat ze van Woldering wel nooit meer iets zullen horen,
maar dan moet ik ze teleurstellen....het begint pas...
Philip
Hartelijk bedankt voor je informatie met betrekking op mijn aquarel/tekening van Vincent
ik zal het RKD binnenkort een bezoekje brengen.
groet
Hendrik