- 04 jan 2007, 20:11
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Meeuw van Rotterdam
- Reacties: 21
- Weergaves: 10677
Re: Meeuw van Rotterdam
Geachte heer, met plezier heb ik gelezen dat u bekend bent met de broer van de Meeuw van Rotterdam.
Ook ik bezit een tekening van de Koninginnekerk. Graag zou ik meer informatie willen hebben betreffende de tekening; zoals bv de periode van de tekening.
Het leuke is nl dat ik ook nog een oude ...
Ook ik bezit een tekening van de Koninginnekerk. Graag zou ik meer informatie willen hebben betreffende de tekening; zoals bv de periode van de tekening.
Het leuke is nl dat ik ook nog een oude ...