- 27 mar 2022, 20:52
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Schilderij van Jan van Vliet - bosgezicht
- Reacties: 18
- Weergaves: 13359
Re: Schilderij van Jan van Vliet - bosgezicht
Ik heb nog een versie in de serie bosgezichten van J. v. Vliet
Leuk om te delen.
Dit schilderij is in bezit van mijn ouders sinds ongeveer 1955.
Leuk om te delen.
Dit schilderij is in bezit van mijn ouders sinds ongeveer 1955.