weer heel wat jaren later...
leuk, mijn opa heeft vroeger dit werk (na) geschilderd en het hing inderdaad in de kamer bij de eettafel. Een favoriet van mijn moeder! Ik zal haar eens vragen, mocht je nog interesse hebben.
Update: ja, het is inderdaad van de hand van ...