- 18 dec 2021, 19:46
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Chinese zeilscheepjes?
- Reacties: 3
- Weergaves: 1528
Re: Chinese zeilscheepjes?
Het is een schilderij, geen repro of gedrukt. Ik kocht alleen de doek waarop het geschilderd is. Ik heb het zelf ingelijst. Dus het is géén massaproductie. Ik vind niet dat je iemands handwerk kitsch kunt noemen.
Ik dacht dat hier serieuze mensen zaten..
Ik dacht dat hier serieuze mensen zaten..