- 27 jul 2021, 20:22
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Signatuur Olieverf schilderij op doek
- Reacties: 2
- Weergaves: 1988
Re: Signatuur Olieverf schilderij op doek
Geweldig BertVee,
dat moet hem zijn, hij heeft meer zulke schilderijen gemaakt.
Jammer dat hij kennelijk niet van de Gouden Snede gehoord had.
Zo te zien, zal het ook hoogstens een paar honderd Euro waard zijn.
Bedankt!
dat moet hem zijn, hij heeft meer zulke schilderijen gemaakt.
Jammer dat hij kennelijk niet van de Gouden Snede gehoord had.
Zo te zien, zal het ook hoogstens een paar honderd Euro waard zijn.
Bedankt!