Doorgaan naar inhoud

Er zijn 3 resultaten gevonden

Re: Van wie is dit werk?

Ik heb op mijn vorige post geen reacties gekregen in mijn mail én vond m zo snel niet terug hier dus dacht dat er iets verkeerd was gegaan.
In mijn profiel zag ik ook geen geplaatste berichten

Vandaar nog een keer geplaatst.

Bedankt voor je uitleg, ik hoop dat er mensen zijn die dit inderdaad ...

Van wie is dit werk?

Wie kan me laten weten van wie dit werk is?
Ik heb het gekregen via het werk een jaar of 20 geleden, en sindsdien hangt het aan de muur.
De directeur destijds gaf aan dat het iets was om te bewaren 'voor later' omdat het "Tamelijk kostbaar" is.
Maarja..... in vergelijking met wat?

En van wie het ...