- 05 apr 2021, 20:38
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: jan van ham
- Reacties: 2
- Weergaves: 3572
Re: jan van ham
Hallo Mirjam,
Het witte huis op het schilderij is het huis van mijn ouders. Tijdens het schilderen in 1947 woonde mijn moeder ook al in dat huis. Ik zag op de website van Haffmans Kunst en Antiekhandel dat dit schilderij verkocht is. Is dit schilderij nog in jullie bezit?
M.v.g.
Paul
Het witte huis op het schilderij is het huis van mijn ouders. Tijdens het schilderen in 1947 woonde mijn moeder ook al in dat huis. Ik zag op de website van Haffmans Kunst en Antiekhandel dat dit schilderij verkocht is. Is dit schilderij nog in jullie bezit?
M.v.g.
Paul