- 20 mar 2021, 12:01
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Schilderij van Jan van Vliet - bosgezicht
- Reacties: 18
- Weergaves: 13359
Re: Schilderij van Jan van Vliet - bosgezicht
Goedemiddag,
Heeft iemand inmiddels meer kunnen vinden over deze schilder? Ik heb zelf een bijna zelfde landschap in bezit, erg mooi.. alleen is onze beetje vergeeld door waarschijnlijk roken in huis van vorige eigenaar? Is dat veilig schoon te maken? Ik hoop dat iemand me iets meer kan vertellen ...
Heeft iemand inmiddels meer kunnen vinden over deze schilder? Ik heb zelf een bijna zelfde landschap in bezit, erg mooi.. alleen is onze beetje vergeeld door waarschijnlijk roken in huis van vorige eigenaar? Is dat veilig schoon te maken? Ik hoop dat iemand me iets meer kan vertellen ...