- 03 jan 2021, 15:20
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: kunstenaar als beroep
- Reacties: 0
- Weergaves: 1387
kunstenaar als beroep
Hi allemaal!
Voor alle kunstenaars die subsidie ooit hebben gekregen/aangevraagd, is dit geld dat je krijgt genoeg om van te leven? Of heb je nog een andere baan nodig? Ik zelf wil later eerder schrijfster worden, maar ik liep tegen deze vraag aan bij een schoolproject.
Alvast bedankt voor je ...
Voor alle kunstenaars die subsidie ooit hebben gekregen/aangevraagd, is dit geld dat je krijgt genoeg om van te leven? Of heb je nog een andere baan nodig? Ik zelf wil later eerder schrijfster worden, maar ik liep tegen deze vraag aan bij een schoolproject.
Alvast bedankt voor je ...