- 25 sep 2020, 11:55
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Schilder JM
- Reacties: 5
- Weergaves: 2807
Re: Schilder JM
van_oma Schreef:
-------------------------------------------------------
> Daar moet je voor in Frankrijk wezen. Het stelt
> een groep van het Vreemdelingenlegioen voor. En
> het lettertype van het monogram doet ook meer
> Frans dan Nederlands aan, evenals het 'hoge'
> formaat.
Dank, ga ik bekijken
-------------------------------------------------------
> Daar moet je voor in Frankrijk wezen. Het stelt
> een groep van het Vreemdelingenlegioen voor. En
> het lettertype van het monogram doet ook meer
> Frans dan Nederlands aan, evenals het 'hoge'
> formaat.
Dank, ga ik bekijken