- 24 aug 2020, 22:04
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Schilderij van P. Brouwer
- Reacties: 3
- Weergaves: 3972
Re: Schilderij van P. Brouwer
hallo met jhon brouwer,is het schilderij nog te koop? want het is dan wel rommel zonder waarde maar het is geschilderd door mijn oom,en die is helaas niet meer onder ons