- 05 jul 2020, 09:38
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Onleesbere handtekening?
- Reacties: 7
- Weergaves: 1788
Re: Onleesbare handtekening?
Iedereen hartelijk dank, vind m mooi dus ga m aanschaffen. Ik ben nog niet overtuigd met r. Hebbelinck omdat ik ca 6 identieke handtekeningen heb gezien maar allen niet gelijk aan r. Hebbelinck. Leuk, ik speur verder