Beste Hart, ja inderdaad, dit zou weleens een goede link kunnen opleveren..... misschien familie van.... natuurlijk is er nog de verschillende voornaam... J of H .... heel fijn en bedankt voor je denkpiste!!!
Inderdaad mooi ! Maar ben reeds tevreden dat ge de signatuur anders leest.... ik zag eerst t wulcke en andere variaties... ik ga proberen een perfecte foto te maken en post deze later, hartelijk dank !!
Hallo
Ik kocht een mooie tekening met als titel " kuiken in ei " Helaas kan ik de kunstenaar niet vinden... zou het heerlijk vinden mocht iemand me kunnen helpen...... zie bijlage