- 18 mei 2019, 16:16
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Schilderij W. Schelfhout
- Reacties: 1
- Weergaves: 2008
Schilderij W. Schelfhout
Bij mijn schoonouders hangt een wintergezicht gesigneerd W. Schelfhout.
Kent iemand Dit? Is het iets waard?
Ik hoor het graag!
Kent iemand Dit? Is het iets waard?
Ik hoor het graag!