- 06 mei 2019, 23:25
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Wie kent M. Ottee?
- Reacties: 17
- Weergaves: 8588
Re: Wie kent M. Ottee?
Dag, ook ik heb een schilderij, van M.Ottee.
Het is een voorstelling van een druk plein in -ik denk- Parijs.
Het werk is al jaren in mijn bezit. Voorzover ik het kan beoordelen is het goed geschilderd.
Tot op de dag van vandaag heb ik gedacht, dat mijn ouders het in 1954 op Monmartre hadden ...
Het is een voorstelling van een druk plein in -ik denk- Parijs.
Het werk is al jaren in mijn bezit. Voorzover ik het kan beoordelen is het goed geschilderd.
Tot op de dag van vandaag heb ik gedacht, dat mijn ouders het in 1954 op Monmartre hadden ...