- 21 jun 2020, 13:19
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: P.J.A. Wagemans
- Reacties: 9
- Weergaves: 3774
Re: P.J.A. Wagemans
Hallo ik heb dat schilderij van Marja111 gekocht voor 175 euro.Ik weet dat er ook nog een geveild is ,allemaal net iets anders.
Het was een broodschilder.
Ik heb op dit moment 5 schilderijen van hem.
De kwaliteit verschilt nogal.
Groeten Ron v d Pavoordt
Het was een broodschilder.
Ik heb op dit moment 5 schilderijen van hem.
De kwaliteit verschilt nogal.
Groeten Ron v d Pavoordt