- 18 mar 2019, 10:51
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Schilderij van Paulus Bor
- Reacties: 6
- Weergaves: 3317
Re: Schilderij van Paulus Bor
Eergisteren haalden we onze Bor van zolder. Begin jaren zestig gekocht. Toen zag hij er al oud uit. Gisteren 17 mrt '19 zijn we er mee naar een taxatiedag geweest in Geldrop. Op de avond daarvoor nog even gegoogled en daar vonden we uw mooie Bor. De lijst is exact als die van ons. En de afbeelding ...