- 11 mar 2019, 14:57
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Wie weet iets meer (signatuur) over dit schilderij
- Reacties: 2
- Weergaves: 2030
Re: Wie weet iets meer (signatuur) over dit schilderij
Wederom dank.
Ik heb inmiddels een passende lijst gevonden en het ingelijst.
Het blijft bij aan de muur hangen als herinnering.
m.vr.gr.
Moldenka
Ik heb inmiddels een passende lijst gevonden en het ingelijst.
Het blijft bij aan de muur hangen als herinnering.
m.vr.gr.
Moldenka