- 10 mar 2019, 22:07
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Wie weet iets meer
- Reacties: 3
- Weergaves: 1930
Re: Wie weet iets meer
Beste Sytze, dank je wel. Denk je dat het nog iets waard is? We gaan binnenkort verhuizen en weten niet of we hier nog plek voor hebben. Met vriendelijke groet, Peter