- 03 feb 2019, 16:20
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Dame met de blauwe sjaal
- Reacties: 0
- Weergaves: 1599
Dame met de blauwe sjaal
Hallo,
Ik heb dit schilderij gekocht toen ik haar zag liggen in een opkoperij.Ze lag als een vod onder allerlei dingen.
Ik had daardoor eerst helemaal niet door dat het om een schilderij ging wat daar lag
Het zal rond 1980 geweest zijn dat ik haar mee kon nemen voor iets van 10 gulden
Ik heb altijd ...
Ik heb dit schilderij gekocht toen ik haar zag liggen in een opkoperij.Ze lag als een vod onder allerlei dingen.
Ik had daardoor eerst helemaal niet door dat het om een schilderij ging wat daar lag
Het zal rond 1980 geweest zijn dat ik haar mee kon nemen voor iets van 10 gulden
Ik heb altijd ...