- 12 jun 2018, 21:09
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Schilder G.vd Wiel
- Reacties: 4
- Weergaves: 4134
Re: Schilder G.vd Wiel
Héél erg bedankt!
Ik dacht trouwens dat goede kopieën ook wat waard zijn. Ze zijn werkelijk mooi!
Ik dacht trouwens dat goede kopieën ook wat waard zijn. Ze zijn werkelijk mooi!