- 28 feb 2018, 10:44
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: schilderijtje A.v.d.Ven
- Reacties: 17
- Weergaves: 6648
Re: schilderijtje A.v.d.Ven
Geachte Mark Plaat,
Mocht uw vraag aan mij gericht zijn, en zoals u wellicht al uit mijn reactie eerder vandaag hebt begrepen, ik ben niet de zgn 'expert' waar u op doelt.
Ik ben hier uitsluitend omdat ik geïnteresseerd ben in de schilder A.v.d.Ven, en ik dank u hartelijk voor de additionele 'Ven ...
Mocht uw vraag aan mij gericht zijn, en zoals u wellicht al uit mijn reactie eerder vandaag hebt begrepen, ik ben niet de zgn 'expert' waar u op doelt.
Ik ben hier uitsluitend omdat ik geïnteresseerd ben in de schilder A.v.d.Ven, en ik dank u hartelijk voor de additionele 'Ven ...