Ik heb dit schilderij kunnen aankopen. Wel 2de hands zonder voorgeschiedenis. Ik ken te weinig van klassieke schilderijen dan ik zou willen vandaar dat ik even mijn licht op steek op dit forum. Als leek kan ik alvast 2 zaken vaststellen: het is op doek geschilderd en er zijn zo te zien ...