Beste Joke, dank voor je reactie. Lijkt me heel bijzonder om het werk van je opa zo terug te zien. Deze schilderijtjes hingen zo lang ik me kan herinneren bij mijn oma aan de muur. Nu na haar overlijden bij mij terechtgekomen. Ben wat dingen aan het uitzoeken en kwam op deze site terecht. Leuk om ...
Ik haak even in. Wat leuk dat ik hier wat informatie vind over de schilderijtjes van mijn oma.
Beiden zijn van H.W. Buskop. Alle extra informatie is welkom. Bijvoorbeeld over wat er op de afbeeldingen is te zien.
Wij hebben wij schilderijen uit een erfenis verkregen en zijn op zoek naar wat meer informatie.
Wie herkent het signatuur? Ik kan de naam niet ontcijferen.