- 30 dec 2017, 22:57
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: schilderij P.Bos
- Reacties: 4
- Weergaves: 5015
Re: schilderij P.Bos
Goedenavond,
Ook ik heb een schilderij van P. Bos in mijn bezit (foto gevoegd) en kom niet echt verder met deze schilder. Bent u nog iets verder gekomen?
mvrgr,
Peter van der Tuin
Ook ik heb een schilderij van P. Bos in mijn bezit (foto gevoegd) en kom niet echt verder met deze schilder. Bent u nog iets verder gekomen?
mvrgr,
Peter van der Tuin