- 03 dec 2017, 14:59
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Van wie is dit schilderij kan het signatuur niet oncijferen
- Reacties: 3
- Weergaves: 2482
Re: Van wie is dit schilderij kan het signatuur niet oncijferen
sytze Schreef:
-------------------------------------------------------
> Lijkt me inderdaad een technisch hoogstandje. Van
Niet echt een waardevolle opmerking, mooie dikke olieverf op canvas, maar u ziet het dan ook niet in het echt...waarschijnlijk niet aan u besteed?
-------------------------------------------------------
> Lijkt me inderdaad een technisch hoogstandje. Van
Niet echt een waardevolle opmerking, mooie dikke olieverf op canvas, maar u ziet het dan ook niet in het echt...waarschijnlijk niet aan u besteed?