- 19 nov 2017, 18:43
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Onleesbare signatuur
- Reacties: 0
- Weergaves: 1958
Onleesbare signatuur
Ik heb dit winterlandschapje gekocht op de rommelmarkt.
Het is olieverf op een paneeltje.
Het is ingelijst in Den Haag.
Verder weet ik niets.
Wie weet wie de schilder is?
Het is olieverf op een paneeltje.
Het is ingelijst in Den Haag.
Verder weet ik niets.
Wie weet wie de schilder is?