- 08 feb 2017, 11:41
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Signatuur
- Reacties: 2
- Weergaves: 2436
Re: Signatuur
Heel vriendelijk bedankt voor uw reactie!
Ik heb bijgaand een foto van de voor-en achterzijde van het schilderij gevoegd.
Het schilderij is in 1976 gekocht bij de Passage Kunsthal in Den Haag.
Bedankt voor uw aandacht!
Ik heb bijgaand een foto van de voor-en achterzijde van het schilderij gevoegd.
Het schilderij is in 1976 gekocht bij de Passage Kunsthal in Den Haag.
Bedankt voor uw aandacht!