- 16 apr 2014, 11:50
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Schilderij Kv Dijk
- Reacties: 3
- Weergaves: 5163
Schilderij Kv Dijk
Goedemorgen
Ik kreeg vanmorgen van me tante deze schilderij vond heb mooi maar ben wel benieuwd naar de oudheid en de waarde eventueel
Het is van K v Dijk
Vr Gr A.welgraaf
a.welgraaf@upcmail.nl
Ik kreeg vanmorgen van me tante deze schilderij vond heb mooi maar ben wel benieuwd naar de oudheid en de waarde eventueel
Het is van K v Dijk
Vr Gr A.welgraaf
a.welgraaf@upcmail.nl