- 08 okt 2013, 21:42
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: schilderij van De Vries
- Reacties: 7
- Weergaves: 10430
Re: schilderij van De Vries
Beste Joep,
Ik weet niet of je dit bericht nog zal lezen vanwege dat jou bericht al 5 jaar oud is.
Ik ben erg benieuwd of je meer informatie hebt verkregen over de schilder De vries.
Wij hebben zelf ook een schilderij van deze schilder. Het schilderij is gemaakt in 1936.
Ik hoop dat jij ondertussen ...
Ik weet niet of je dit bericht nog zal lezen vanwege dat jou bericht al 5 jaar oud is.
Ik ben erg benieuwd of je meer informatie hebt verkregen over de schilder De vries.
Wij hebben zelf ook een schilderij van deze schilder. Het schilderij is gemaakt in 1936.
Ik hoop dat jij ondertussen ...