Doorgaan naar inhoud

Er is 1 resultaat gevonden

Re: schilderij W v Dam

adilpooj13 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dit donker schilderij is gesigneerd met W v Dam.
>
> Is dit een werk van Willem Jan van Dam? of van een
> andere van Dam? Het is een heel donker schilderij,
> maar heel kunstig geschilderd. zie bijv. de
> lampenkap.. daar ...