- 05 aug 2013, 13:12
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: schilderij W v Dam
- Reacties: 3
- Weergaves: 7807
Re: schilderij W v Dam
adilpooj13 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dit donker schilderij is gesigneerd met W v Dam.
>
> Is dit een werk van Willem Jan van Dam? of van een
> andere van Dam? Het is een heel donker schilderij,
> maar heel kunstig geschilderd. zie bijv. de
> lampenkap.. daar ...
-------------------------------------------------------
> Dit donker schilderij is gesigneerd met W v Dam.
>
> Is dit een werk van Willem Jan van Dam? of van een
> andere van Dam? Het is een heel donker schilderij,
> maar heel kunstig geschilderd. zie bijv. de
> lampenkap.. daar ...