- 26 nov 2012, 18:40
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: van yperen
- Reacties: 6
- Weergaves: 6908
Re: van yperen
hallo Cees,
Ook ik heb uit een erfenis een Nic van Yperen. Het is een bosbeekje. Het schilderij is 73 br en 53 hoog (met lijst). Mooi schilderij maar past niet in ons interieur. ik wil het graag verkopen......
Ook ik heb uit een erfenis een Nic van Yperen. Het is een bosbeekje. Het schilderij is 73 br en 53 hoog (met lijst). Mooi schilderij maar past niet in ons interieur. ik wil het graag verkopen......