- 30 jun 2012, 14:23
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Van wie is dit schilderij
- Reacties: 4
- Weergaves: 5679
Van wie is dit schilderij
Het schilderij met het stilleven waarvan de foto is bijgevoegd zag ik als kind al bij mijn opa en oma hangen in Den Haag. Later hing het bij mijn ouders en thans heb ik het in bezit. Het is in slechte staat maar het heeft me altijd aangesproken en ik ben zeer benieuwd van wie het is. Rechts onderin ...