- 09 mei 2012, 20:55
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Schilderij van Jan van Vliet - bosgezicht
- Reacties: 18
- Weergaves: 13359
Re: Schilderij van Jan van Vliet - bosgezicht
Ook mijn moeder heeft het schilderij "Bosgezicht" van J. van Vliet in haar bezit.