- 09 apr 2012, 12:08
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Schilderij van Jan van Vliet - bosgezicht
- Reacties: 18
- Weergaves: 13359
Re: Schilderij van Jan van Vliet - bosgezicht
hi
ik heb exact hetzelfde schilderij (bosgezicht). het is van mijn oma geweest. zelfs de lijst lijkt identiek. iemand enig idee of het wat waard is?
ik heb exact hetzelfde schilderij (bosgezicht). het is van mijn oma geweest. zelfs de lijst lijkt identiek. iemand enig idee of het wat waard is?