Doorgaan naar inhoud

Er zijn 3 resultaten gevonden

Re: Meeuw van Rotterdam

Wat ik mij kan herinneren is dat hij veel van deze strip verhalen gemaakt heeft, ook voor een krant in Belgie.
Volgens mij moet dat in begin 60 geweest zijn.
Ik heb ook het kinderboek "Het verlaten kasteel".
Sommige verhalen zijn waar gebeurt.
H.G uit een erg nat Nieuw-Zealand.

Re: Meeuw van Rotterdam

Hallo Jan Ewoud.
Ik ben een broer van Meeuw en woon in New Zealand.
Ik kan me het schilderij nog voorstellen Feike Asma was zijn favoriete organist,hij[ m,n broer] speelde ook orgel.Ik ben wel laat met de reactie omdat ik nooit naar deze website gekeken heb.
Ik zelf woon al 30 jaar in N.Z
M,n ...