- 09 jan 2012, 15:05
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: ik heb een siebens
- Reacties: 23
- Weergaves: 12529
Re: ik heb een siebens
deze berichten geven wat verwarring over de spelling van de naam. ik heb de signatuur nu goed bekeken en er staat A.Sibens van deze signatuur zijn er scilderijen in het genoemde museum