- 12 nov 2011, 12:55
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Schilderij van Jan van Vliet - bosgezicht
- Reacties: 18
- Weergaves: 13359
Re: Schilderij van Jan van Vliet - bosgezicht
Hallo,
Ik heb een oud schilderij gekocht zonder lijst, met de naam J.v.Vliet.
Afm.is 80 cm. breed en 40 cm hoog
Het lijkt heel veel op het schilderij van
Asphodelus en de handtekening op het schilderij,( J.v.Vliet) is precies hetzelfde geschreven.
Graag zou ik wat meer informatie willen hebben ...
Ik heb een oud schilderij gekocht zonder lijst, met de naam J.v.Vliet.
Afm.is 80 cm. breed en 40 cm hoog
Het lijkt heel veel op het schilderij van
Asphodelus en de handtekening op het schilderij,( J.v.Vliet) is precies hetzelfde geschreven.
Graag zou ik wat meer informatie willen hebben ...