Doorgaan naar inhoud

Er zijn 4 resultaten gevonden

Re: schilderij J Vos

Hallo,

Ik heb ook een schilderij van j vos. Gekregen van mijn ouders die het weer hebben gekregen van mijn opa/oma uit Amsterdam. Ik denk dat het via mijn oma is verkregen.
Ik vraag dat nog na. Ik zal het schilderij z.s.m. op de site zeten.

Gr.

Jan Donkelaar

Roden