- 22 okt 2008, 00:15
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Hendrik de laat
- Reacties: 4
- Weergaves: 5613
Re: Hendrik de laat
Heel mooi, is het orgel van de Sint-Jan te s,hertogenbosch.
Als het de orginele is, is het een prachtig stuk om te hebben.
Als het de orginele is, is het een prachtig stuk om te hebben.