- 17 okt 2008, 07:14
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: meeuwis van Buuren
- Reacties: 7
- Weergaves: 9447
Re: meeuwis van Buuren
Bijgaand schilderij is al heel oud volgens mij. De handtekening die op het doek staat is iets met Buuren denk ik.
Denkt u dat bijgaand schilderij (op doek) misschien waarde heeft?
Graag een berichtje.
M.v.g.
M.G. Lücker-Janssen
Denkt u dat bijgaand schilderij (op doek) misschien waarde heeft?
Graag een berichtje.
M.v.g.
M.G. Lücker-Janssen