- 06 okt 2008, 00:27
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: J. van Dalen
- Reacties: 4
- Weergaves: 11633
Re: J. van Dalen
Mijn excuses voor het slechte Nederlands - ik ben als kind geimigreerd naar Canada, en gebruik de taal niet regelmatig.
Weet u iets meer over J. van Dalen? Ik zoek ook info over een J van Dalen (mischien de zelfde?).
Ik ben in bezit van een landschap 70 x 45 cm,(beekje, bomen, veld). Het schilderij ...
Weet u iets meer over J. van Dalen? Ik zoek ook info over een J van Dalen (mischien de zelfde?).
Ik ben in bezit van een landschap 70 x 45 cm,(beekje, bomen, veld). Het schilderij ...