- 15 jun 2008, 15:41
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: schilder j van garden ?
- Reacties: 15
- Weergaves: 12281
Re: schilder j van garden ?
Hallo Ton,
Mijn ouders hebben ook een schilderij van j. van Garden. Het is een stadsgezicht en ik vind het best mooi. Mijn ouders hebben het gekregen van de opa van mijn vader die in Groningen een antiekwinkel had. Ze zijn wel nieuwsgierig wie j. van Garden is maar ik kan verder op internet ...
Mijn ouders hebben ook een schilderij van j. van Garden. Het is een stadsgezicht en ik vind het best mooi. Mijn ouders hebben het gekregen van de opa van mijn vader die in Groningen een antiekwinkel had. Ze zijn wel nieuwsgierig wie j. van Garden is maar ik kan verder op internet ...