- 23 feb 2008, 02:34
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Jan Uriot
- Reacties: 11
- Weergaves: 6909
Re: Jan Uriot
Wij zijn jaren geleden via familie in het bezit gekomen van een werkje van Jan Uriot, genaamd 'Ratio' uit 1967. Het hangt bij ons alweer enige jaren boven de piano.
Vermoedelijk heeft mijn schoonvader ooit de kunstenaar gekend; uit zijn opmerkingen kreeg ik indertijd sterk de indruk. Ik kan hem ...
Vermoedelijk heeft mijn schoonvader ooit de kunstenaar gekend; uit zijn opmerkingen kreeg ik indertijd sterk de indruk. Ik kan hem ...